نکاتی که بعد از مهاجرت به بلژیک باید بدانید

عنوان: تحصیل در آلمان و پاسخ پرسش های متداول در مورد گرفتن ویزای تحصیلی آلمان

این مقاله درمورد گرفتن اقامت می باشد


باغ های هرنهاوزن

باغ های هرنهاوزن شهر هانوفر بسیار وسیع بوده و دارای شهرتی فراوان هستند. این باغ ها که با الگو برداری از باغ ورسای کشور فرانسه ساخته شده اند ، در قرن هفدهم میلادی به وجود آمده اند. این باغ ها در تمام فصول فصل زیبا هستند ، اما زیبایی آنها در بهار دوچندان می شود. بازدیدکنندگان و گردشگرانی که به هانوفر سفر می کنند حتما از این باغ ها دیدن می نمایند.

 
سالن اپرای هانوفر

اپرای هانوفر سالنی بسیار زیبا دارد که نمونه ای جذاب و دیدنی از سبک معماری کلاسیک در سال های ۱۸۴۵ تا ۱۸۵۲ میلادی است. سالن اپرا در ناحیه ی گورشتراس در جنوب شرقی کروپک شهر هانوفر ساخته شده است.

آلمان
موزه ی ایالتی شهر هانوفر

موزه ی ایالتی شهر هانوفر به دلیل کلکسیون های زیبای عصر رمانتیک و کلکسیون های دوران مدرن هنر اروپا ، در سراسر دنیا شناخته شده است. در این موزه عتیقه جاتی از دوران ماقبل تاریخ نگهداری می شود.

آلمان
بازار هانوفر

بازار هانوفر در بخش قدیمی شهر قرار دارد. فواره های نئوگوتیک به همراه معماری تاریخی بازار ، این بازار را به یکی از مناطق گردشگری پربازدید هانوفر تبدیل کرده است. کلیسای مارکت و برجی به ارتفاع نود و هفت متر از دیگر زیبایی های جذاب این منطقه هستند.

آلمان
موزه ی اسپرنگل شهر هانوفر

اسپرنگل کلکسیونی تمام عیار از نمایشگاه های کوتاه مدت و موقت موزه های هنری قرن های بیست و بیست و یک را در خود جای داده است. در این موزه آثاری از برنهارد اسپرنگل فرانسوی و آثاری از اکسیرسیونیسم آلمان وجود دارد. در این موزه سالانه بیش از بیست و پنج نمایشگاه موقت برپا می شود.

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.

اصول خرید کفش عروس زیبا و شیک

عنوان: نحوه مرتب کردن و فرم دادن به ابروها

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد

رعایت نکاتی در انتخاب لباس مجلسی و نامزدی برای هر خانم و نو عروسی ضروری است و به شما کمک میکند تا برازنده ترین لباس مجلسی را برای جشن نامزدی یا مراسم عروسی انتخاب کنید.مراسم عروسی همیشه پر از جزئیات است و آنقدر نکات ریز دارد که گاهی عروس و دامادها ترجیح می‌دهند، برگزاری مراسم‌شان را به مرکز خدمات مجالس بسپارند. لباس مجلسی، عروسی باشد یا جشن نامزدی یا یک مهمانی خودمانی. فرق چندانی نمی کند. بسیاری از خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی و لباس شب ، دوباره احساس می کنند که چاق تر شده اند و لباس مجلسی مناسب خود را پیدا نمی کنند. اگر قرار باشد در جشن عروسی یا مهمانی مهمی شرکت کنید ، کار شما دشوار تر خواهد شد. اما نگران نباشید!

– اگر شما پوستی تیره و یا مات دارید ، و رنگ چشمانتان آبی و یا سبز می باشد ، و هم چنین رنگ موهایتان روشن است مانند : بلوند و یا … یاشد در این صورت رنگ هایی را که برای شما توصیه می کنیم به ترتیب زیر می باشد : رنگ سبز ، ترکیبات رنگ قهوه ای ، نارنجی ، و یا قرمز هستند . و همین طور رنگ های که به شما توصیه می کنیم که آنها را نپوشید به ترتیب زیر هستند : رنگ مشکی بجز لباس های که تنها وفقط چند لکه ی مشکی دارند و یا یک عکس کوچک به رنگ مشکی دارند و در غیر این صورت و اکر تمام لباس به رنگ مشکی باشد ، از جذابیت شما کم می کند ، آبی های تیره و رنگ سفید روشن .
و این افراد برای آرایش کردن پوستشان بهتر است از رنگ های طلایی و یا قهوه ای استفاده کنند و اگر تمایل دارید که از جواهرات زرد خود نیز استفاده کنید ، متذکر می شویم که از رنگ های زرد و آرایش مایل به زرد نیز می توانید استفاده کنید .

– اگر شما دارای پوستی تیره هستید و رنگ چشمانتان قهو ه ای و یا مشکی باشد ، و رنگ موهایتان نیز به همین ترتیب باشد ، می توانید از رنگ های گفته شده در زیر استفاده نمایید تا جذابیت شما افزایش یابد : رنگ نارنجی ، قهوه ای ، قرمز ، و رنگ مشکی را می توانید بپوشید و هم چنین باید از این رنگ ها ی بژ و ترکیبات زرد ، اجتناب کنید ، زیرا یا زیبایی شما را کاهش می دهند و یا جذابیتتان .

لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد

یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

لباس یقه هفت بپوشید

لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریکتر به نظر خواهند رسید. لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاهها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کنند و باعث می شوند که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از نظر ها پنهان بماند. به طور ناخودآگاه این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نیز نشان می دهند. برای کامل تر کردن این ترکیب می توانید از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.

دامن های بالای زانو بپوشید

راه دیگر برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنین از پوشیدن دامن هایی که تا ساق پا و یا تا مچ پا هستند خودداری کنید.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

هزینه‌‌های زندگی دانشجویی در آلمان

عنوان: تحصیل در آلمان و شرایط دریافت بورس برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.

تحصیل در آلمان و دریافت بورس تحصیلی این روز ها به یکی از بحث های داغ متقاضیان تحصیل در خارج ازکشور تبدیل شده است.امروزه یک از روش های تامین نیرویی انسانی در کشورهای در حال پیشرفت و توسعه اعطای بورس های تحصیلی می باشد.اما بورس تحصیلی چیست ؟ به کمکی که از سوی دانشگاه ها, موسسات خیریه, مراکز علمی و یا شرکت های خارج از دانشگاه که به یک دانشجوی نخبه و مستعد در زمینه تحصیلی و تحقیقات داده می شود گفته می شود.بورس تحصیلی را معمولا برای افرادی که به دنبال تحصیلات تکمیلی می باشند ارائه می دهند.مهمترین فاکتور های که برای اعطای یک بورس تحصیلی در هر مقطعی در نظر می گیرند عبارتند از : میزان انجام کارهای تحقیقاتی  و پژوهشی دانشجو, که باید از نظر استاندارد علمی سطح بالایی داشته باشد.فاکتور دیگری برای دانشجو تسلط به زبان انگلیسی می باشد.مورد دیگر برای بورس تحصیلی که بسیار هم تاثیر گذار است, داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاههای معتبر در سطح دنیا می باشد.معمولا کمک هزینه هایی که به دانشجویان بورسیه اعطا می شود در قالب های مختلفی است.به عنوان مثال در مواردی مانند : دستیار تحقیق, دستیار تدریس, بورسیه عادی ( که معمولا از سوی شرکتهای بیرون از دانشگاه و یا خود دانشکده در زمینه تحصیل و یا تحقیق روی موضوعات مختلف برای افزایش روحیه و تشویق دانشجو به آنها اعطا می شود.

بورس تحصیلی در آلمان در میان جوانانی قصد ادامه تحصیل دارند, طرفداران بسیاری دارد.این موضوع به دلیل سطح بالای آموزش و تحصیل در آلمان و همچنین وجود پیوندی قوی مابین دانشگاه و صنعت این کشور است که امروزه حاصل این همکاری و نزدیکی این شاخه را در آلمان پیشرفته و مدرن می بینیم.آلمان با تکیه بر دانش و صنعت خود توانسته امروزه به یکی از قدرت های اقتصادی بزرگ اروپا و دنیا تبدیل شود.تحصیل در آلمان، با وجود تنوع رشته‌ها و امکانات مناسب، با دشواری‌هایی نیز همراه است. آنچه برای متقاضیان خارجی علاقه‌مند به تحصیل در آلمان ، در وهله اول حائز اهمیت است، تامین مالی  است. علاوه بر کارهای دانشجویی با حقوق ماهی ۴۰۰ یورو، راه آسان‌تری نیز برای تامین مخارج زندگی وجود دارد و آن دریافت بورس تحصیلی است.

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی

در آلمان هشت موسسه وجود دارد که عمده فعالیتشان مربوط به حمایت مالی از دانشجویان خارجی است. این موسسات ممکن است، وابسته به یک حزب سیاسی در آلمان باشند یا گروهی مذهبی را نمایندگی کنند.از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان، می‌توان به نمرات خوب در مقطع کارشناسی، اتمام تحصیل در موعد مقرر و همچنین شرکت در سمینارهایی که از سوی موسسه مورد نظر برگزار می‌شود، اشاره کرد. علاوه بر این، نامه پذیرش از استاد راهنما، بخصوص برای دانشجویان مقطع دکترا الزامی است. آنچه برای اکثر موسسات اهمیت دارد، اطمینان از بازگشت متقاضی به کشورش پس از اتمام دوران تحصیل در آلمان است، تا از این طریق علاوه بر انتقال تجربیاتش به سایرین، وجهه مثبتی نیز از جامعه و فرهنگ آلمان به مردم کشور خود منتقل کند.

هشت موسسه مربوط به بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی، بورسیه خود را تنها دراختیار دانشجویانی قرار می‌دهند، که حداقل یک مقطع تحصیلی را در آلمان به اتمام رسانده باشند. اما موسسه دیگری با نام موسسه “تبادلات آکادمیک آلمان” با دفتر نمایندگی در تهران وجود دارد که شرایط دریافت بورسیه در آن متفاوت است. به طور مثال مدت اقامت متقاضی در آلمان به هنگام درخواست بورسیه نباید از یک سال بیشتر باشد. متقاضیان دانشجو در مقطع دکترا، عمده ترین مراجعه‌کنندگان به این موسسه هستند. این محدودیت از طرف سایر موسسات در آلمان وجود ندارد و متقاضیان خارجی می‌توانند حتی در ترم‌های اول تحصیل نیز بورسیه درخواست کنند.

بورسیه مشروط

 با الزامی شدن شهریه دانشگاه‌ها در اکثر ایالت‌های آلمان، مسئولان دانشگاهی نگران کاهش تعداد متقاضیان خارجی در دانشگاه های آلمان و به تبع آن کاهش روابط آکادمیک با کشورهای مربوطه هستند. از همین رو به طور مثال دانشگاه بیلفلد آلمان، در ابتکاری جالب به دانشجویان خارجی این دانشگاه بورسیه‌ای مشروط ارائه می‌کند. این دانشگاه تحت شرایطی خاص، از دانشجویان خارجی، شهریه دریافت نمی‌کند و دانشجویان تنها تعهد اخلاقی دارند که در پایان دوران تحصیل، این هزینه را به دانشگاه بازگردانند. از همین رو، بورسیه مشروط نیز به انواع دیگر بورسیه‌های تحصیلی اضافه شده است.

شما باید برای قدم اول جهت دریافت بورس تحصیلی به وبسایت دانشگاه مد نظرتان رفته و در مورد مسائلی مانند سیاست های دانشگاه در زمینه بورسیه, بودجه های تحقیقاتی و پژوهشی و ... تحقیق کنید و یا با آنها تماس بگیرید و کسب اطلاعات نمایید.همچنین شما می توانید به مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تهران مراجعه کرده و اطلاعت لازم را در زمینه بورسیه های مختلف کسب نمایید.

 همچنین شما باید قبل از هر اقدامی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور از طریق بورس تحصیلی, آئین‌ نامه‌ اعطای‌ بورس‌ تحصیلی‌ واعزام‌ دانشجویان‌ به‌ خارج‌ از کشور را که توسط وزارت‌ فرهنگ‌ و آموزش‌ عالی‌ تدوین شده است مطالعه نمایید تا با مشکل خاصی برای ادامه راه مواجه نشوید.

در این مقاله اشاره ای به  تور چین شده است

مراسم ازدواج شواینشتایگر بازیکن تیم آلمان!!

عنوان: آیا میدانید بدن شما چه ویتامینی را کم دارد؟

شما با بازدید از سایت تفریحی و خواندن مطالب جالب ومتنوع آن میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید.

استخری آسمانی و کاملا شفاف در ارتفاع 35 متر از زمین بین دو ساختمان مسکونی منطقه ناین المز لندن احداث می شود. این استخر می تواند به عنوان راهرویی برای اهالی این دو ساختمان استفاده شود اما آنها تنها مجبورند با شنا، از این راهروی مرتفع به ساختمان روبرو برسند.

این استخر کاملا شفاف به ابعاد 25*5*3 متر با عمق 1.2 متر، این امکان را فراهم می آورد تا شناگران ضمن شنا بتوانند از مناظر اطراف خود از جمله کاخ وست مینستر و چرخ فلک «چشم لندن»، لذت ببرند.

این استخر همچنین مجهز به امکانات تفریحی نیز مجهز است. بهای ساخت این استخر 1 میلیارد پون برآورده شده است.
این استخر تنها رو به اهالی ساختمان های مسکونی یادشده باز خواهد بود، در حالی که قیمت یک آپارتمان از این ساختمان ها، 600 هزار پوند است. بسیاری از سرمایه داران و اشخاص سرشناس برخی از واحدهای این آپارتمان ها را خریداری کرده اند. انواع مختلف درخت بن سای شگفت انگیز!!

انواع مختلف درخت بن سایبُن‌سای‌ها درخت‌های هیجان‌انگیزی هستند که نگهداری و رشدشان هم حال خوبی را ایجاد می‌کند.

درختان بُن‌سای بسیار جذاب هستند، آن‌ها علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارند، در از بین بردن استرس و ایجاد صبر هم موثر هستند و البته به تمیز کردن هوا هم کمک می‌کنند.

بیشتر از هزار سال است که مردم از درختان بُن‌سای نگهداری می‌کنند و بیشتر آن‌ها را می‌توان در چین پیدا کرد.
البته نگهداری از این گونه‌ها در سال‌هایی ممنوع شده بود ولی چینی‌ها برای اینکه ریشه‌های گیا‌ه‌های‌شان از بین نرود،

رشد آن‌ها را با استفاده از هرس و سیم‌کشی و حتی نگهداری جوانه‌ها محدود کردند تا همچنان این گیاهان را زنده نگه دارند که در این صورت باید به کسانی‌که با تلاش زیاد بُن‌سای‌ها را زنده نگه داشتند، آفرین گفت.اگر شما هم جز افرادی هستید که از نگهداری بُن‌سای لذت می‌برید،

در این مقاله اشاره ای به  معرفی سایت های جالب و اس ام اس شده است.

ایده های جذاب برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک

عنوان: تزیین بسیار زیبا و منحصربفرد اتاق کودک

این مقاله درمورد کابینت فلزی می باشد.

تمیز کردن منزل و هم چنین شست وشوی کاغذ دیواری منزل از اصول خاصی برخوردار است که به زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون منزل می انجامد.سعی کنید تا حد امکان بر روی کاغذ دیواری های غیر قابل شست و شو  لکه ای ایجاد نشود، زیرا نمی تونید لکه ایجاد شده را به طور کامل از بین ببرید و کاغذ دیواری شیک و مدرن شما از نما می افتد! تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با استفاده از یک گوش پاک کن تاحد امکان ذرات مواد قرار گرفته بر روی کاغذ را از روی آن برداشته و سپس توسط یک دستمال تمیز و خشک، لکه را پاک نمایید. شست و شوی کاغذ دیواری یکی از مراحل خانه تکانی است. بسته به نوع کاغذدیواری و مواد به کار رفته در آن، شست و شوی آنها نیز متفاوت است اما نکاتی که درخصوص شست وشوی کاغذدیواری وجود دارد عبارتند از:

استفاده از آب گرم، صابون و اسفنج نرم برای شست وشو.
قبل از شست وشو، گرد وغبار روی کاغذ دیواری را پاک کنید.
شست وشوی کاغذدیواری باید از بالای دیوار انجام شود.
هرگز از مواد شوینده با ترکیبات قوی مانند سفیدکننده استفاده نکنید.
آبکشی باید با استفاده از اسفنج تمیز، نرم و خشک انجام شود.
با استفاده از یک دستمال کتان تمیز و خشک، کاغذها را خشک کنید.
تمیز کردن اسفنج های غیرقابل شست و شو، باید با استفاده از یک دستمال با اسفنج خشک یا گوش پاک کن صورت گیرد.
کاغذ دیواری های ضد آب یا مقاوم در مقابل لکه مانند کاغذدیواری های اکریلیک یا ونیلی را با استفاده از آب گرم، صابون و اسفنج نرم بشوئید و هرگز از ابزار ساینده استفاده نکنید.






از سیم های فلزی و حتى اسکاج‌هاى زبر و پودر‌هاى قوى و یا حلال‌هاى قوى مثل استون اصلا براى تمیز کردن کاغذ دیوارى استفاده نکنید چرا که‌ این‌ها به کاغذ دیوارى صدمه وارد مى کند.

پاک کردن لکه را تا جایی انجام دهید که آب به پشت کاغذ نفوذ نکرده و موجب بلند شدن کاغذ از روی دیوار نشود. مخصوصا در محل قرار گرفتن رول های کاغذ دیواری دقت بیشتری داشته باشید زیرا در این نقاط که محل اتصال رول ها می باشد، احتمال نفوذ آب بیشتر خواهد بود.

اگر بر روی کاغذ دیواری منزل شما لکه چربی ایجاد شود، فورا نسبت به پاک کردن آن اقدام نمایید. برای از بین رفتن این لکه ها ابتدا مایع پاک کننده ملایم و یکی از پودرهای جذب کننده رطوبت از گچ خیاطی یک خمیر بسازید و بر روی لکه بمالید و مهلت دهید تا کاملا خشک شود سپس آن را به کمک یک برس نرم یا مسواک پاک نمایید.

در صورت چکیدن شمع بر روی کاغذ دیواری، ابتدا شمع را با دقت فراوان و با نوک کارد از روی دیوار بکنید و سپس با مداد پاکن بقیه آن را خوب تمیز کنید.

برای پاک کردن لکه های مدادرنگی، از یک پارچه آغشته به مایع پاک کننده استفاده کنید و خواهید دید که به آرامی تمیز می شود. در صورت پررنگ بودن لکه های مدادرنگی  می توانید با استفاده از یک مسواک و کمی خمیردندان آن را تمیز کنید.

در صورتی که بر روی کاغذ دیواری لکه جوهری ایجاد شود با استفاده از گچ خیاطی، لکه مورد نظر را جذب و سپس به کمک مسواک و یا برس پاک کنید. این کار باید در کمال دقت انجام شود و مراقب باشید تا لکه جوهر پخش نشود.

کاربرد کاغذ دیواری های مدرن در خانه بسیار است، نوع اکریلیک یا ونیلی که غالبا خاصیت شست و شو دارند را با استفاده از آب گرم، صابون و اسفنج نرم بشوئید و هرگز از ابزار ساینده استفاده نکنید.

در صورتی که با روشهای ارائه شده اثر لکه بطور کامل پاک نشد دست از شستشوی آن بردارید چرا که سایش بیش از حد سطح کاغذ دیواری می تواند به آن آسیب رسانده اثری بدتر از لکه بر جای بگذارد .

دراین مقاله اشاره ای به دکوراسیون فیروزه ای شده است.