مهاجرت به استرالیا یا مهاجرت به کانادا, کدام بهتر است؟

عنوان: گزینه های مهاجرت به کانادا برای متخصصان پزشکی و پرستاران

این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.

مخارج زندگی

هزینه های زندگی در استرالیا به دلیل مالیات مسکن بسیار بالا می باشد.این در حالی است که در کانادا مسکن بیشتر از استرالیا مقرون به صرفه می باشد.طبق آمار هزینه های زندگی در کانادا کمتر از استرالیا می باشد.در هر دو کشور پرداخت مالیات بیشترین سهم را در هزینه های زندگی افراد دارد.در ادامه برای آشنایی با هزینه های زندگی در کانادا می توانید از ویدئو هزینه زندگی در کانادا به زبان فارسی استفاده نمایید.

تنوع نژادی

تعداد زیادی از جمعیت تشکیل دهنده استرالیا و کانادا را قومیت ها و نژاد های گوناگون تشکیل میدهد.اکثریت این تنوع در کشور کانادا مهاجرینی از چین, هند, سریلانکا, جامائیکا و درصدی هم از کشورهای خاورمیانه تشکیل میدهد که البته این روزها این جمعیت رو به رشد است.تنوع قومی و نژادی در کشور استرالیا بیشتر از کشورهای اندونزی, تایلند و لبنان می باشد و درصد کوچکی را هم از آمریکای جنوبی شامل می شود.

سهولت اخذ اقامت

با توجه به تاکید اخیر دولت کانادا نسبت به تسلط مهاجرین به یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسه اما به طور کلی روند درخواست روادید برای کانادا آسان تر است.در صورتی که به طور کلی هر دو کشور تابع یک فرآیند و استاندارد برای مهارت های متقاضیان هستند اما کانادا روند کند تری نسبت به استرالیا برای بررسی و ارزیابی درخواست متقاضیان دارد.

اقامت دائم

گرفتن اقامت دائم کشور استرالیا و کانادا شرایط خاص خود را دارد.به این معنی که فرد متقاضی باید شرایط خاصی را داشته باشد تا بتواند واجد شرایط مهاجرت به استرالیا و یا کانادا و اخذ اقامت این کشورها باشد.شرایطی مانند تسلط شما به زبان, مهارت های شما در حرفه تخصصی شما, میزان تحصیلات, تجربه کاری و غیره.این گزینه ها نشان دهنده آینده زندگی کاری و خانوادگی شما در کشور مقصدتان است.

اقامت کانادا و استرالیا

یکی دیگر از تفاوتهای این دو کشور در ارزیابی درخواست متقاضیان است که در استرالیا, فرد متقاضی باید مدارک تحصیلی و یا سابقه کار خود را قبل تایید اداره مهاجرت, به این کشور و به ادارات مربوطه ارسال نماید تا در مورد صلاحیت شما تصمیم گیری شود که در این روند به دلیل طولانی شدن پروسه امکان قدیمی و بی اعتبار شدن مدارک شما و یا عوض شدن شرایط مهاجرت وجود دارد که در این صورت نیاز به ارسال دوباره مدارک و یک روند تکراری میباشد. اما در کانادا بعد از پر کردن فرم های مورد نیاز و تایید صلاحیت توسط اداره مهاجرت این کشور می توانید مدارک و سوابق خوذ را ارسال کنید تا درخواست شما بررسی شود که این پروسه سریعتر هم انجام میشود.هرچند که می توان از فراین اولیه ارزیابی کانادا به عنوان مشاوره استفاده کرد.

در استرالیا پس از ارزیابی و تایید صلاحیت شما اقامت و ویزای شما در تمام ایالت ها و مناطق این کشور مورد تایید است.در حالی که در کانادا تایید درخواست شما و گرفتن اقامت از یکی از ایالت ها این کشور به معنی تایید آن توسط ایالت های دیگر نمی باشد.و اگر فردی قصد جابجایی بین ایالت های کانادا را دارد باید تاییدیه خود را از چند ایالت داشته باشد.این موضوع یک مزیت مهم برای استرالیا می باشد.آموزش و تحصیل و خدمات درمانی و بهداشتی برای همه به صورت رایگان, برابر و آزادانه در هر دو کشور وجود دارد.سیستم خدمات درمانی و بهداشتی کانادا و استرالیا به صورت رایگان می باشد و این سیستم بسیار شبیه هم می باشد.

دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

روشهای تهیه مدلهای میز ناهار خوری شیک آشپزخانه

 عنوان: روشهای تهیه مدلهای میز ناهار خوری زیبا آشپزخانه

انواع میز ناهار خوری,خرید میز ناهار خوریمیز ناهارخوری مرکز توجه اتاق ناهارخوری است. هنگام خرید میز ناهارخوری مناسب باید به و شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی میز فکر نکنید. در صورت انتخاب درست آشپزخانه ی زیبایی را خواهید داشت. بر اساس فضای موجود و تعداد نفرات اندازه میز ناهارخوری را تعیین کنید. معمولا میز ناهارخوری ۴ نفره, ۶ نفره و یا ۸ نفره مورد تقاضا هستند.

انواع میز ناهارخوری مدرن و میز های سنتی و کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. قیمت میز ناهارخوری نیز یکی دیگر از المان های مهم در تصمیم گیری خرید میز ناهارخوری هستند. میز های ناهارخوری چوبی ساده و مدرن با قیمت مناسب عرضه می شوند. همچنین می توانید با هزینه بیشتر از طرح های خاص و میز های ناهارخوری مجلل استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از تصاویر جدیدترین مدل های میز ناهارخوری را با یکدیگر می بینیم.

میز ناهارخوری چوبی و گرد

میز آشپزخانه

میز ناهارخوری مدرن با صندلی های ساده در آشپزخانه فضای باز

چیدمان آشپزخانه

میز ناهارخوری دو نفره چوبی و ساده

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری پلاستیکی بسیار شاد و زیبا

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری مربع قهوه ای

میز آشپزخانه مدل مارال آفر

میز ناهارخوری چوبی بیضی

میز ناهارخوری ویکتوریا 6 نفره وندا

منبع: خرید انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

اقدام جالب دختری سر جلسه امتحان ریاضی

عنوان: اقدام جالب دختری سر جلسه امتحان ریاضی

امتحان جالباز زمانی که این یاداشت را روی تویتر قرار داده ام افراد مختلفی را تحت تاثیر قرار داده و واکنشهای مختلفی را در پی داشته است.همه تلاش می نمایند روز امتحان تا جایی که ذهنشان یاری می دهد به سوالات دروس امتحانی پاسخ دهند.حال چه درست باشد یا غلط باشد. اما دختر ۱۵ ساله سر جلسه امتحان ریاضی ورقه ای را به برگه امتحانی خود چسباند که تصحیح گر امتحانات را به واکنش واداشت.خانم “ماریون داولینگ”روز امتحان ریاضی به هیچ کدام از سولات پاسخ نداد.او فقط نامه ای را نوشت و به برگه امتحانی خود الصاق نمود.او روی نامه نوشته بود:

از اینکه برگه امتحانی من به دست شما تصحیح کننده محترم می رسد واقعا متاسفم!به خاطر اینکه چیزی برای نمره دادن وجود ندارد!من به اجبار معلم خود اقای عسکر روی صندلی امتحان نشسته ام!من از ریاضی متنفرم!از اینکه وقتتان را گرفتم خواهشا از من دلگیر نباشید! فقط نام مرا به خاطر داشته باشید شاید روزگاری گذرتان به گالری پورتریت ملی بیفتد و نام مرا زیر نقاشی در انجا مشاهده نمایید و با خود بگویید اهان!  ایا این همان دانش اموزی نیست که برگه امتحانی را سفید به همراه یاداشتی داده بود!
 
این سخنان تصحیح گر ریاضی را به فکر فرو برد.او برگه را جداگانه بایگانی نمود.پس از گذشت ۲۰ سال از ان ماجرا معلم در تکاپوی یافتن دانش اموز افتاد تا ببیند چکاره شده است.به همین خاطر برگه امتحانی و یاداشتش را برایش پست کرد.به گزارش پارس ناز ماریون به یاد انروزها خیلی ذوق زده شد و ضمن قراردادن یادداشت امتحان خود درتویتر با بازدید فراوانی روبرو شد.خانم ماریون اکنون ۳۹ سال سن دارد و به عنوان مدیر روابط عمومی شرکتی در لینکولن شایر مشغول فعالیت است.

خانم در بخشی از سخنان خود می گوید این یاداشت امتحانی بهترین چیز زندگیم است.من فکر می کنم تنها چیزی که برگه امتحانی مرا خاص کرده است همان یاداشت نادرستی بوده است که به برگه امتحانیم الصاق کرده بودم.از زمانی که این یاداشت را روی تویتر قرار داده ام افراد مختلفی را تحت تاثیر قرار داده و واکنشهای مختلفی را در پی داشته است.


چطور دهان‌شویه خانگی درست کنیم؟

عنوان: چطور دهان‌شویه خانگی درست کنیم؟

دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.دهان‌شویه ها معمولاً با طعم تند نعناع تهیه می‌شود. همچنین، بیشتر دهان‌شویه های موجود در بازار شامل رنگ‌های مصنوعی، طعم‌دهنده و مواد شیمیایی است که برای بدن مفید نیست. بنابراین بهتر است از دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند.روش تهیه دهان‌شویه خانگی
مواد استفاده‌شده برای تهیه این دهان‌شویه در منزل یافت می‌شود:
عسل: این ماده دارای خواص متعددضد باکتری است که به‌جای تغذیه کردن باکتری‌ها آن‌ها را از بین می‌برد. سعی کنید از عسل طبیعی استفاده کنید.دارچین: یک ادویه معجزه گر به‌حساب می‌آید که با از بین بردن باکتری‌ها بوی دهان را کاملاً از بین می‌برد.نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که آدامس با طعم دارچین می‌جوند، نسبت به افرادی که آدامس نعناع می‌جوند با 50 درصد کاهش باکتری دهان روبه‌رو هستند.آب‌لیمو: لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.اما ازآن جا ‌که اسید آن می‌تواند به مینایِ دندان ضرر برساند، در مصرف آن احتیاط شود.برای تهیه این دهان‌شویه به این مواد نیاز است:
آب 2 عدد لیمو ی تازه
نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین
یک قاشق مرباخوری جوش‌شیرین
نصف قاشق مرباخوری عسل
یک فنجان آب گرم برای ذوب کردن عسل
تمامی مواد را در یک شیشه بریزید و خوب باهم مخلوط‌کنید.
هر بار2- 1 قاشق غذاخوری آن را غرغره کنید.استفاده بیش از یک یا دو بار در روز توصیه نمی‌شود زیرا لیمو خاصیت اسیدی دارد و برای مینایِ دندان مضر است.