رایانه همراه HP OMEN مخصوص گیمرها: بلند شوید بجنگید کشته شوید ریپید کنید؟


لپ‌تاپ اچ پی امین مختص بازی کنندگان: بلند شوید بجنگید بمیرید تکرار کنید؟

لپتاپ HP OMEN مختص بازی کنندگان: بلند شوید مبارزه کنید کشته شوید ریپید کنید؟:


درپایان سال بیست چهارده کمپانی HP نخستین لپ‌تاپ مخصوص گیم خودش را با اسم HP OMEN به دنیا معرفی کرد که پیشرفت بلند در شجره کارخانه اچ پی به حساب بیاید.


طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲٫۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.


البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.


از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.


در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.


عوامل پیشرفت در تجارت انلاین

عوامل موفقیت در تجارت الکترونیکی

نکات پیشرفت در تجارت الکترونیکی

پس از رسیدن به آگاهی تکمیل در رابطه با استراتژی های تجارت الکترونیکی ، یک admin کارآمد میبایست در رابطه با عامل های مهم و تاثیرگذار در پیشرفت یک کار و اینترنتی معلومات کافی را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.


کارایی های تصویربیانی ها

 کارایی های اینفوگرافیک ها

کارایی های اینفوگرافیک ها:

در جهان کنونی که جهانی کمیابی توجه می باشد ، تصویر بیانی ابزاریاستباسرعت بالا و هوشمندانه برای انتقال مفاهیم و اطلاعات. اینفوگرافیک یعنی بیان ‌کردن به گونه ای قابل دیدن یا زیباسازی داده‌ها.اینفوگراف نهان‌ها را آشکار می‌سازد. پیچیدگی‌ها را توضیح می‌دهد. ابهامات را روشن می‌سازد.

اینفوگرافیک ها از ابزارهای خوب ایجاد ارتباط و ارایه اطلاعات به کاربران هستند, اینفوگرافیک ها باعث می شوند تا متن های پر از ستون و ردیف با ارقام های نجومی و عجیب و غریب و در نهایت با سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت یک اینفوگرافیک مطلبی خسته کننده تبدیل به اطلاعات کاربردی و جالب با ظاهری زیبا وخوانا در اینفوگرافیک بشوند.

تورجزیره موریس و اطلاع از مکان های زیبا موریس

سفرجزیره موریس و اشنایی با مکان های زیبا جزیره موریس
موریس شاید مدت طولانی نیست که سفرموریس در ایران به صورت محکم راه اندازی شده است .اما در این مدت طرفداران ویژه خودش را پیدانموده سفرموریس جزیره ای است که تقریبا 4 برابر استان تهران که خط ساحلی طولانی و زیبایی را دارا میباشد.برای کسانی که طرفدار پر و پا قرص آب و آفتاب هستند,  تورجزیره موریس   میتواند مکان بسیار مناسبی محسوب شود.محبوبیت این جزیره و تور موریس در بین گردش گران به نحوی است که اکثرا چندین بار از این مکان دیدنی بازدید میکنند.جزیره موریس با تهران, پایتخت ایران حدود 1ساعت و نیم فاصله ی زمانی دارد و فاصله ی هوایی ان نیز بر مایه 8.45 ساعت محاسبه می شود.

فرودگاه سیر سیووساگور رامگولام پذیرای مهممانان بین المللی جزیره را میباشد و از خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مهمانان خود برخوردار میباشد.موریس کشوری با آب و هوای نیمه استوایی است.بهترین زمان برای اقامت در این جزیره از فروردین تا آبان ماه میباشد.مردم محلی موریس مردمی آرام, خونگرم و مهمان نواز هستند.این مهمان نواری به نحوی است که میتوان گفت آرامی خود را از ساحل جزیره و مهربانی خود را از آفتاب گرم جزیره به ارث برده اند.مردم جزیره با وجود ادیان و فرهنگ های مختلف بدون هیچ مشکلی باهم تعامل دارند و این نشانه احترام مردم به یکدیگر می باشد.اگر جزو گردشگرانی هستید ک دنبال مزه ها و چاشنی های جدید میگردید توصیه ی گروه گردشگری منتو برای شما بلاشک جزیره موریس خواهد بود.غذا های این جزیره اکثرا مانند غذا های شبه جزیره هند, از مزه ی تندی برخوردار اند.آشپز های جزیره موریس از بهترین آشپز ها در نوع غذا های دریایی میباشند.توصیه ما امتحان کردن غذای Creole Curry که یکی از پر ادویه ترین و محبون ترین غذاهای جزیره است.این غذا از ماهی, گوشت گاو یا مرغ تهیه میشود و همراه برنج سرو میشود.برای گردش در جزیره می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و هم تمام نقاط شهر را به خوبی خواهید دید.به همین دلیل مراکز کرایه خودرو در جزیره موریس بسیار هستند.

اگر عاشق هیجان هستید به شدت رانندگی با خودرو های جنگل نورد را برای شما مسافران توصیه میکنیم چرا که میتوانید حیات وحش موریس را از نزدیک تماشا کنید و از محل زندگی گورخر ها یا شترمرغ های وحشی یا لاک پشت های 100ساله دیدن کنید. موریس دارای باغ گیاه شناسی میباشد ک با نیلوفر های پهن برگی که روی مرداب قرار گرفته اند مکانی فوق العاده ای را برای عکاسان و توریست های طبیعت دوست فراهم کرده است.لازم به ذکر است که میان این همه طبیعت مسئولین از زندگی شهری فاصله نگرفته و مکان و مرکز خریدی مانند پورت لویی را برای توریست ها فراهم ساخته اند تا احتیاجات مورد نظر خود را فراهم کنند.

 
تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس     تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس

دیدنی های جزیره موریس

سواحل موریس که از زیبا ترین سواحل دنیا میباشد,دلیل اصلی شهرت جزیره موریس میباشد.از آنجایی ک ما ایرانیان در خرید هدیه برای دوستان و اشنایان زبان زد خاص و عام هستیم, مجسمه ی کوچک و چوبی دودوک (پرنده ی زیبایی که در سواحل جزیره ی موریس در گذشته وجود داشته و نسل ان منقرض شده است) میتواند انتخاب خوبی باشد.میتوانید از باغ رضاشاه ک بعد از تبعید انگلیسی ها به موریس در آن اقامت داشته است نیز دیدن کنید ک البته در حال حاظر محلی متروکه است. خط ساحلی حدودا 320 کیلومتر, با شن های طلایی هر فردی و با هر سلیقه ای را و البته هر طبیعت دوستی را به خود جذب میکند.اگر از گردش در جنگل و ساحل این جزیره زیبا خسته شدید میتوانید ساعاتی را در شهر به گردش بپردازید و ازمکان های دیدنی همچون موزه ی بلوپنی و تاریخ طبیعی دیدن فرمایید.

اگرجز طرفداران ماهی گیری هستید دهکده ماهیگیری لوتوراب و اکواریوم موریس را توصیه میکنیم. کوهستان سیگنال، بام گیاه شناسی و دریاچه اشتشفانی از دیدنی های دیگر این جزیره میباشد که دیدن آن را به شما توصیه میکنیم.آبشار های جزیره موریس هم زبان زد عام و خاص هستند که میتوانید از انها دیدن کنید.اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید شب را در یک مکان دنج و راحت بگذرانید و خستگی را از تن بزدایید میتوانید از هتل های موریس استفاده کنید.

مارک تواین موریس را بهشت روی زمین خوانده و سازمان گردشگری آن را جزو برترین مقاصد گردشگری نامیده است.و همه ی اینها فقط و فقط به لطف طبیعت بکر و دیدنی و مردمان خونگرم موریس رخ داده است.

اگر توانایی یک سفرنسبت گران قیمت خارجی را دارید گروه گردشگردی منتو جزیره موریس را برای شما توصیه میکند.

















هزینه زندگی در استرالیا به چه صورت می باشد

هزینه زندگی در استرالیا به چه صورت می باشد

آشنایی هزینه زندگی در استرالیا  به میزان متوسط, دلیلی براین موضوع میشود تا شما از جنبه اقتصادی با آمادگی کامل وارد این کشور شوید.کشوراسترالیا کنونا به عنوان یکی از سرزمین ها ی مدرن و موفق در بخش مالی معرفی می شود .سیاست های اقتصادی استرالیا باعث قرار گرفتن این کشور در میان 10 کشور برتر دنیا در زمینه اقتصاد شده است. این موضوع نشان دهنده رفاه اقتصادی و اجتماعی خوب این کشور میباشد.سطح بالای رفاه اجتماعی و اقتصادی در کشور استرالیا باعث شده تا هر ساله تعداد بسیاری از متقاضیان مهاجرت برای اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند.در کشور ما نیز هر ساله تعداد بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا, با مراجعه به دفاتر مهاجرت و یا وکلای مهاجرت به دنبال اخذ اقامت قانونی استرالیا میباشند.یکی از مهمترین دغدغه های این افراد اطلاع پیدا کردن از میزان هزینه های زندگی در استرالیا میباشد.

اگر در فضای مجازی چرخی بزنید متوجه میشوید که در وبسایت های مختلف, هزینه ها و نکات متفاوتی را در مورد لیست هزینه های زندگی در استرالیا ارائه میدهند.اما ما در ادامه مقاله با استفاده و  ترجمه لیست هزینه های ارائه شده از سوی یکی از معتبرترین سایتهای مقایسه هزینه زندگی سعی در راهنمایی شما برای مهاجرت به استرالیا به بهترین نحو را داریم.

یکی از مهمترین عواملی که در میزان هزینه های زندگی در هر جامعه ای تاثیر گذار است, کیفیت زندگی در آن کشور است.هرچندکه معیار های بسیاری برای تعیین کیفیت زندگی در یک جامعه تعیین شده است اما بازهم اندازه گیری این کیفیت کار راحتی نمیباشد.از جمله عوامل اساسی که در میزان رفاه و کیفیت جامعه تاثیر دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • میزان جرم و جنایت در جامعه
  • میزان دسترسی به امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی
  • ثبات سیاسی
  • تامین زیرساخت های زندگی
  • ثبات اقتصادی

در جامعه امروز استرالیا این موارد به صورت کاملا عینی قابل مشاهده است.این موضوع نشان دهنده استاندارد بالای این کشور برای زندگی روزمره میباشد.البته این استانداردها از جمله دلایل اصلی بالا بودن هزینه های زندگی در استرالیا برای مهاجران و دانشجویان میباشد.البته بالا بودن میزان دستمزد در استرالیا باعث شده تا فشاری بر شهروندان و افرادی که مجوز کار در استرالیا را دریافت کرده اند وارد نشود.در ادامه نکات دیگری که باعث افزایش رفاه اجتماعی استرالیا و تبدیل شدن این کشور به عنوان یکی از بهترین کشور های دنیا برای زندگی توضیح داده شده است.

"شاخص توسعهٔ انسانی یا HDI  ، معیاری نسبی برای سنجش امید به زندگی، سواد، چگونگی و سطح آموزش و به شکل کلی، میزان استانداردهای زندگی در جوامع بشری است. شاخص توسعه انسانی با استفاده از سنجش میزان رفاه به‌ ویژه رفاه در میان کودکان و افراد با سنین پایین برآورد می‌گردد. از این آمارها می‌توان برای سنجش توسعه‌یافتگی کشورها، تاثیر سیاست‌های اقتصادی بر استانداردهای زندگی استفاده کرد. این برآورد برای نخستین بار توسط یک اقتصاددان پاکستانی به نام محبوب الحق و اقتصاددانی هندی به نام آمارتیا سن ابداع شد." این تعریفی است که برای شاخص توسعه و رفاه انسانی از سوی سازمان ملل متحد تعیین شده است.بر اساس این تعریف هرساله لیستی از برترین کشور های جهان از لحاظ رفاه اجتماعی و شاخص توسعه انسانی منتشر میشود.در این لیست همواره کشور استرالیا به عنوان به عنوان یک از 5 کشور برتر دنیا حضور داشته است.اما در آخرین رده بندی در سال 2015 کشور استرالیا با گذشتن از سوئیس و قرار گرفتن در جایگاه دوم این رده بندی, توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کرد.نمره استرالیا در این رده بندی 0.935 بوده است.شاخص توسعه انسانی ارقامی از صفر تا یک را دربر می‌‌‌‌گیرد که هرچه این رقم برای یک کشور بیشتر باشد دلالت بر توسعه یافتگی بیشتر آن کشور در حوزه انسانی دارد.سه رتبه اول این لیست همانند سالهای گذشته, به ترتیب در اختیار نروژ, استرالیا و سوئیس میباشد.در کشور چین,که به عنوان یکی از برترین اقتصاد های دنیا و به عنوان یک کشور پیشرفته شناخته میشود این عدد نزدیک به 0.663 میباشد.این عدد نشان دهنده پایین بودن میزان کیفیت زندگی در چین برای اکثریت مردم میباشد.