اصول خرید کفش عروس زیبا و شیک

عنوان: نحوه مرتب کردن و فرم دادن به ابروها

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد

رعایت نکاتی در انتخاب لباس مجلسی و نامزدی برای هر خانم و نو عروسی ضروری است و به شما کمک میکند تا برازنده ترین لباس مجلسی را برای جشن نامزدی یا مراسم عروسی انتخاب کنید.مراسم عروسی همیشه پر از جزئیات است و آنقدر نکات ریز دارد که گاهی عروس و دامادها ترجیح می‌دهند، برگزاری مراسم‌شان را به مرکز خدمات مجالس بسپارند. لباس مجلسی، عروسی باشد یا جشن نامزدی یا یک مهمانی خودمانی. فرق چندانی نمی کند. بسیاری از خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی و لباس شب ، دوباره احساس می کنند که چاق تر شده اند و لباس مجلسی مناسب خود را پیدا نمی کنند. اگر قرار باشد در جشن عروسی یا مهمانی مهمی شرکت کنید ، کار شما دشوار تر خواهد شد. اما نگران نباشید!

– اگر شما پوستی تیره و یا مات دارید ، و رنگ چشمانتان آبی و یا سبز می باشد ، و هم چنین رنگ موهایتان روشن است مانند : بلوند و یا … یاشد در این صورت رنگ هایی را که برای شما توصیه می کنیم به ترتیب زیر می باشد : رنگ سبز ، ترکیبات رنگ قهوه ای ، نارنجی ، و یا قرمز هستند . و همین طور رنگ های که به شما توصیه می کنیم که آنها را نپوشید به ترتیب زیر هستند : رنگ مشکی بجز لباس های که تنها وفقط چند لکه ی مشکی دارند و یا یک عکس کوچک به رنگ مشکی دارند و در غیر این صورت و اکر تمام لباس به رنگ مشکی باشد ، از جذابیت شما کم می کند ، آبی های تیره و رنگ سفید روشن .
و این افراد برای آرایش کردن پوستشان بهتر است از رنگ های طلایی و یا قهوه ای استفاده کنند و اگر تمایل دارید که از جواهرات زرد خود نیز استفاده کنید ، متذکر می شویم که از رنگ های زرد و آرایش مایل به زرد نیز می توانید استفاده کنید .

– اگر شما دارای پوستی تیره هستید و رنگ چشمانتان قهو ه ای و یا مشکی باشد ، و رنگ موهایتان نیز به همین ترتیب باشد ، می توانید از رنگ های گفته شده در زیر استفاده نمایید تا جذابیت شما افزایش یابد : رنگ نارنجی ، قهوه ای ، قرمز ، و رنگ مشکی را می توانید بپوشید و هم چنین باید از این رنگ ها ی بژ و ترکیبات زرد ، اجتناب کنید ، زیرا یا زیبایی شما را کاهش می دهند و یا جذابیتتان .

لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد

یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

لباس یقه هفت بپوشید

لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریکتر به نظر خواهند رسید. لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاهها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کنند و باعث می شوند که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از نظر ها پنهان بماند. به طور ناخودآگاه این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نیز نشان می دهند. برای کامل تر کردن این ترکیب می توانید از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.

دامن های بالای زانو بپوشید

راه دیگر برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنین از پوشیدن دامن هایی که تا ساق پا و یا تا مچ پا هستند خودداری کنید.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.